Välj en sida
Framsidan / Kommunen / Genvägar / Brandventure
kirkkonummi

Brandventure

Kyrkslätt ger sig ut på en varumärkesresa – kommunens varumärke förnyas tillsammans

Kyrkslätts kommun förnyar sitt varumärke under år 2024. Projektet är öppet för alla och går under namnet ”Brandventure – Kyrkslätts stora varumärkesresa”. Processen som engagerar kommuninvånare, tjänstemän och alla Kyrkslättssinnade leder till slut till förnyande av det visuella uttrycket, det strategiska berättandet och kommunikationsmaterialet för kommunens varumärke. Kyrkslätts nya varumärke publiceras i slutet av år 2024. 

Aktuellt

Delta i ett för alla öppet evenemang om varumärkesresan den 24.5 i bibliotekshuset Fyyri

Varumärkesarbetet börjar i maj med ett evenemang om varumärkesresan fredagen den 24.5 kl. 13–19 i bibliotekshuset Fyyri (Kyrktorget 1, 02400 Kyrkslätt). Evenemanget är öppet för alla. Samtidigt öppnas en nättjänst där man kan delta i varumärkesarbetet också via nätet. Under varumärkesresan gör vi en upptäcktsfärd i Kyrkslättsidentiteten: vi granskar såväl Kyrkslättsfenomen som de för varumärkesarbetet väsentliga färgvärldarna och formspråken. Under varumärkesresan får besökarna i bibliotekshuset Fyyri ge sin insats i varumärkesarbetet genom att delta i olika stationer med uppgifter. Stationerna och nättjänsten planeras så att vem som helst kan ge sin insats i projektet.