Välj en sida
Framsidan / Kommunen / Beslutsfattande och organisation / Delta och påverka / Brandventure
kirkkonummi

Brandventure

Kyrkslätt ger sig ut på en varumärkesresa – kommunens varumärke förnyas tillsammans

Kyrkslätts kommun förnyar sitt varumärke under år 2024. Projektet är öppet för alla och går under namnet ”Brandventure – Kyrkslätts stora varumärkesresa”. Processen som engagerar kommuninvånare, tjänstemän och alla Kyrkslättssinnade leder till slut till förnyande av det visuella uttrycket, det strategiska berättandet och kommunikationsmaterialet för kommunens varumärke. Kyrkslätts nya varumärke publiceras i slutet av år 2024. 

Aktuellt

Varumärkesarbetet inleddes med ett öppet evenemang för alla i bibliotekshuset Fyyri 24.5. Samtidigt öppnades en nättjänst www.brandventure.fi där man kan delta i varumärkesarbetet också via nätet. Under varumärkesresan gör vi en upptäcktsfärd i Kyrkslättsidentiteten: vi granskar såväl Kyrkslättsfenomen som de för varumärkesarbetet väsentliga färgvärldarna och formspråken.