Välj en sida
kirkkonummi

Marknadsföringssamarbete

Kyrkslätts kommun vill genom marknadsföringssamarbete synas inom idrott och kultur genom lag och grupper, enskilda personer och evenemang. Marknadsföringssamarbete är ett av Kyrkslätts kommuns sätt att kommunicera sina löften och mål.  

Kommunen söker genom marknadsföringssamarbete motprestation för det stöd kommunen beviljar. Den önskade motprestationen kan till exempel vara att utveckla kommunens image, mediesynlighet eller att förbättra kännedomen om kommunen. Marknadsföringssamarbetet baserar sig på Kyrkslätts kommunstrategi, strategiska mål och varumärkeslöftet inom det nya kommunvarumärket.

Ansökan om marknadsföringssamarbete

Ansökningstiden för marknadsföringssamarbete inom idrott och kultur har avslutats. Tack för alla ansökningar!

En sektorsövergripande arbetsgrupp, som är underställd kommunstyrelsen, utser på basis av ansökningarna varje år objekt och stödbelopp för marknadsföringssamarbetet samt längd och detaljer för partnerskapen.